Hundfjället 2010

Hellu,
Hemma igen efter en vecka i sälen tillsammans med klassen,
en resa som har varit både roligt och trevlig. med 2 mils längdskidor och en heldl utförsåkning.
Veckans bästa går iallafall utan konkurrens till Ridalda som är nybörjare på allt som har nått me skidor att göra. Trotts detta var rialda med "alpinggruppen" den gruppen som skulle visa oss hur man åker skidor, Rialda börjar då med att punktligt berätta om hur viktigt det är att man plogar eftersom att det ett lågfartssområde längre ner. Saken är den att rialda själv inte kan ploga, så det dröjer inte länge innan rialda själv kör stötlopp ner för backen i 120, samtidigt som hon skicker på Martin T ( den andra ledaren) om hjälp. helt sjuk kul, jag lovar att de är bland det roligaste jag har sätt, Jag vill tack Idrott- 07 för en minnesvärd och roligt vecka i sälen .det  är helt klart något jag kommer att komma ihåg resten av livet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0