Hjärtliga Gratulationer

Fredag igen,
det är inte klockt vad tiden springer fram, det är redan april och det vankas sommar vill jag lova.
En sommar som jag tror att vi alla längtar till efter denna kalla vinter.

dagen började med tre timmars jobb, alltid lika trevligt.
därefter har jag varit hos katarina, som syr min balklänning, och bestämmt längden
på klänningen idag. jag blir tårögd när jag ser den: jag förstår inte hur man kan sy något så vackert av bara lite tyg. Jag är helt klart jättenöjd.
Ikväll ska jag ta med mig pappa net till arenan för att titta på när Oskarshamns AIK tar imot Färjestaden, vi får hoppas att killarna är rivanch sugna efter onsdagens förlust imot Öster.

dessutom vill jag änga ett stort Grattis till min Joacim som fyllde 19 igår, Grattis älskling!
Jag hoppas att du är nöjd med din dag:)


Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0