Studiedag och en tripp i bubblan.

Kalmar!

Fredag och studiedag, redigt härligt!
det fick bli en tripp till kalmar, I BUBBLAN tillsammans med Emmelie och Emelie.
en otroligt trevlig dag, med många skratt och mycket kläder, denna resa blev inte billig för mig,
fanns otroligt mycket fint i kalmar idag! vi måste ha träffat på världens mest jobbigaste och krävande kassörska idag, herregud säger jag bara, roligt var  det iallfall, aja kommer vell att använda de byxorna hon tryckte på mig någon gång iallafall, hah en trevlig dag blev det, tack sötnosar.








                                                      inte den gråa, utan den blå bakom ;) dagens!

Är otroligt trött efter denna händelserika dag, så nu ska jag åka till felle och fredags mysa lite, så ni får ha det så bra,
puss på er,
hjärtan !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0