Fredagsmys o bubblan.

Fredagsmys!

Äntligen är den här, min efterlängtade fredagskväll. Jag skulle egentligen ha jobbat idag, men slapp det eftersom att jag fortfarande känner mig lite halv krasslig. kvällen ska nu därför spenderas framför tven med en godispåse och någon bra film. Hittills har fredagen varit en bra dag, rätt så lugn morgonträning och så lite fika efter skolan med Emelie Johansson som jag inte träffat på hårtlänge, Körtkort och en blå bubbla har hon hunnit skaffa sig sen sist, otroligt mysigt var det <3


 Fotbollsgymnasiet

Bakre raden fr v: Manfred Persson, Erik Persson, Robin Jonsson, Adam Stefansson, Marcus Jonsson, Marcus Sköld, Robin Sörensson, Martin Nilsson,Simon Johansson, Adam Torstensson, Anton Sinnerström, Martin Torstensson Främre raden fr v: Joakim Olsson, Mikael Jonasson, Emil Dolk, SaraPersson, Elin Ödlund, Emmelie Ödlund, Mathilda Persson, Sandra Barkstedt, Elsa Karlsson (På bilden saknas Felicia Aronsson, Fanny Ottosson,Mathilda Tonentschuk)

/ tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0