Klockren helg.


          091004


Lycka är vad du kan kallas,
som gör livet ljusare
som gör vardagen härligare
och som gör hjärtat gladare,
  

Det har varit en bra helg
, ganska jobbfri faktiskt(för en gång skull).
Trevligt sällskap har gjort helgen ännu bättre, efter lördagens jobb till 22 så cyklade jag hem i spöregn, ärligt talat var jag nog inte torr någonstans när jag kom hem. Som tur var min älskade hjärtan Sara och Sofie på besök hos emmelie, vilket så klart gjorde kvällen ännu bättre. Hipp Hipp vilket gäng alltså, Hejaklacken är bland det skönaste jag har sätt. Vilka får inte följa med in på systemet? Hunden,katten , glassen. haha Jag dör! 
Sommaren 2010 är redan planerad och klar, känns ju skönt (det är ju snart) haha.

Söndagen har varit lugn, har kännt mig lite små sjuk hela dagen.
Men en fika hos mormor och en promenad med Sara är allt jag har orkat med idag.
känner mig ändå nöjd över min söndag, kan behöva sådna dagar ibland.
Nu ska jag lägga mig framför tven och mysa med min lillasyster, som förövrigt har gjort sitt första självmål idag, men det händer ju även det bästa, det är bara se framåt och gå vidare, min älskade TILDUR. love

Look into my eyes you will see
What you mean to me
Search your heart, search your soul
When you find me there you'll search no more
Don't tell me it's not worth trying for
You can't tell me it's not worth dying for
You know it's true
Everything I do, I do it for you


Ha en fortsatt trevlig helg, det är ju en stund kvar på den.



/puss mina bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0