Födelsedagsbarn och Beck

Ännu en härlig fredag börjar lida på mot sitt slut,


Det har varit en händelserik dag. För det första så fyller julia 17 år idag, En stor grattiskram till henne (L)
Skoldagen var helt okej idag, Morgonträningen var inställd idag ,orsaken var att Micke P inte orkade med oss( sa han) hahah, ne hur som helst så hade vi iallafall sovmorgon till 11 idag, inte helt fel. Efter skolan gick jag och emmelie igenom stan i hopp om att hitta något att ha på hos i morgon, Tro det eller ej, men jag hittade faktiskt en blå klänning dom jag tänkte ha på mig, 
Jag och Felle har även varit och kollat på iko idag, Jag ska vara ärlig och säga att jag verkligen inte är något hockey fans men det var faktiskt helt okej idag.
 

Höjdpunkten på dagen var nog iallafall att jag har varit på BIO med Sofie, Emmelie och Eric. Beck i stormens öga. 
Helt sjukt bra. Denna beck var inte som de andra, den har ett helt annat upplägg. Mer personlig på något sätt. Och min idol Micke Persbrant här helt otroligt bra i denna film. 
  








I Morgon väntar kräftskiva:)

/ puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: JULIA

tack älskling :) ha de så kul på kräftskivan

2009-08-29 @ 10:06:16
URL: http://juliaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0