Fotboll och Träningsläger

Vill tacka er tjejer som gjorde lördagen till en trevlig kväll.
kul att se så mycket människor, många trevliga från högstadietiden.

idag har vi spelat match imot Aiks P 16 lag. Tyvärr fölorade vi med ett mål mot noll. Men jag tycker ändå att vi gör en väldigt bra match, med en stark kämpaglöd.

Annars så rullar veckan på, skönt med två studiedagar som start på veckan.
Däremot är min älskling på träningsläger i holland, vilket gör att vardagen blir lite tråkigare.
Men jag får hoppas att han har det trevligt, vilket jag tror att han har. Träningsläger tillsammans med laget brukar ju alltid vara fantasikt kul.

Annars så börjar det dra ihop sig till att Idrott - 07 ska iväg till sälen. Ska ju ärligt säga att det känns så där, men jag antar att det kommer att blir kul när vi väl är där.

/söta drömmar sverige,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0