Fredag

Äntligen fredag igen!
en vecka som både har gått fort och långsamt har nu passerat,
nu sister jag här med min underbara familj, bänkad framför letsdance, det var länge sen vi hade en sådan familjekväll.



Denna fredag har dessutom varit händelserik,
Skoldagen ägnades åt att sätta upp idrotts 07 studentnedräkning, jag måste att jag är väldigt nöjd med resultatet.
Sedan har jag, emmelie, fanny, manne och Kassel på ett hörn, varit och handlat på Maxi, inför sälen resan.
Jag har även prövat min balklänning för första gången, den var otroligt fin, jag måste säga att jag är otroligt nöjd.
nu är längtan inför bal och student stor. 

känns bra att veta att min älskling äntligen är på väg hem.

puss puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0