Fredag 12/2

Dont stop, make it pop
DJ, blow my speakers up
Tonight, Imma fight
Til we see the sunlight
Tick tock, on the clock
But the party dont stop, no
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh
Dont stop, make it pop
DJ, blow my speakers up
Tonight, Imma fight
Til we see the sunlight
Tick tock, on the clock
But the party dont stop, no
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh




Var ett tag sen jag uppdaterade min blogg nu, har haft så mycket att göra så jag har helt enkelt inte haft tid.
En helbdel iskolan, mycket träning och en hel del Jocketid(L)

Ikväll ska jag och mina kära vänner, Sofie, Felicia, Sara och Emmelie tillbringa fredagskvällen tillsammans på bigbang, vi ska spela lite bowling och äta lite mat, En trevlig kväll med andra ord.


Kommentarer
Postat av: sofie

jag vill se lite bilder! PUSS vännen

2010-02-13 @ 13:53:57
URL: http://sofiemiamii.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer gumman (L)

2010-02-14 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0