Från hjärtat

Jag gråter när jag tänker på dig och allt du gått igenom.
Enda sedan jag föddes har du varit sjuk.
Ändå har du gjort allt för att inte visa din smärta.
Du har blivit utsatt för det mesta som en människa kan bli när det gäller sjukdom.
Men du har kämpat dig igenom allting i alla år.
Jag vill bara att alla ska veta vilken kämpe du är. Vilket seg virke du är byggd av.
Jag vill inte tro , men denna gång gör det så ont att se dig må så dåligt.
Jag vet ju också att även det segaste vikret någon gång ska ge vika.
Det känns så orättvist att en sådan fin person som du får gå igenom allt detta.
Men du ska veta att vi finns här för dig morfar. Att vi finns här vid din sida.
Jag kommer alltid att vara morfars lilla flicka. / din elin

Kommentarer
Postat av: julia

så fint av dig elin! tänker på er. sköt om er! kram <3

2010-02-26 @ 22:39:08
URL: http://juliaebba.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack, julia

tänker på dig med,(L)

2010-02-27 @ 17:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0