Filmmys,

                              

Måndag igen,
livet leker framåt, man hinner klappt blikna. heh
Känner mig lite krasslig, så jag gick hem från skolan idag, kände att jag ändå inte skulle orka sitta där och lyssna.
Helgen har iallfall varit bra, mycket trivsel och härligheter;), tyvärr så förlorade vi fotbollen i lördags vilket innebär att våran chans att få kvala uppåt med b-laget nu är minimal, lite tråkigt samtidigt som det kanske var det bästa. Det hade nog blivit ganska tungt och jobbiget att gå upp en serie med både a och b- laget. och igår var det ingen vanlig söndag. det var den 20 sept vilket innebär att sofiehjärtat fyllde år igår. Det firade vi med att gå på bio (flickan som lekte med elden) sent igårkväll hon, jag och felicia. Filmen var redigt bra, men det var lite läskig på några håll i filmen, iallfall om du frågar felle, som typ satt och krampade i stolen brevid ;) rolig syn vill ja lova, aja hur som helst så hoppas jag iallfall att hjärtat fick en fin födelsedag (L) love.

Nu ränkar vi ner, inte långt kvar nu!



kärlek kallas det, (L)

 

/ Lev varje dag som om det vore den sista!
puss!






Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig gumman !

2009-09-21 @ 17:27:11
URL: http://fannyottosson.blogg.se/
Postat av: sofie

jag fick en underbar födelsedag, tack för att du gjorde min dag<3

hoppas du mår bättre imon. puss lovely!

2009-09-21 @ 20:19:58
URL: http://sofiemiamii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack gullet(L)

så bra hjärtat (L)

2009-09-22 @ 20:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0