I´m Alive

When you call on me
When I hear you breathe
I get wings to fly
I feel that I'm alive

When you look at me
I can touch the sky
I know that I'm alive

When you bless the day
I just drift away
All my worries die
I'm glad that I'm alive




Tisdag.
Och jag är sjuk förkyld. Har ont i hela kroppen dessutom.
men saken är den att elin ändå har tagit tag i sitt kört odentligt nu, Har redan kört fyra lektioner, måste säga att det är extremt mycket att tänka på, blir ju helt knäpp på att. Men jag ska även till lägga att det är väldigt intressant, man få ju liksom lära sig saker som man annars inte tänker på.
Annars har den gånga helgen varit bra.
med Trevligt sällskap och härligheter.
Ska inte säga att jag har gjort allt för mycket, men jag bjud iallafall Fanny på en oförglömlig biltur till kalmar i fredag, Hon var rätt blek ett tag vill jag lova. haha


jag trivs i hans sällskap
<3


Kommentarer
Postat av: fanny

Jag överlevde vilket var huvudsaken :)

haha , saknar dig.

2009-10-30 @ 19:20:27
Postat av: Elin

Jo det var ju tur att vi gjorde det iallafall;) haha

Saknar dig med hjärtat

2009-11-02 @ 22:27:04
Postat av: sofie

och jag trivs i ditt sällskap hjärtat!! Hahh

2009-11-03 @ 22:25:12
URL: http://sofiemiamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0