trötta ord

Torsdagkväll och jag är förbaskat trött.
men jag känner ändå för att göra detta inlägg, det har ju varit ganska dålig uppdatering denna vecka.

veckan har iallfall varit bra, lite lagom med läxor och sådär.
och denna torsdagkväll har jag spenderat på mitt fantastiksa jobb, haha var faktiskt redigt jobbigt idag, kändes typ som att jag skulle somna vilken sekund som helst hah, Annars har dagen var helt okej, idrott 07 har ju tagit skolfoto idag, det är ju alltid lika kul. Jag skojjar inte när jag säger att jag nog hade med mig halva garderoben till morgonträningen, väskan vägde ton. Men det var ju rätt onödigt tog ändå på mig värsta tråkkläderna haha ;D




Ser fram imot trevlig och händelserik helg. 


 I’ll give my own time
I’ll give my whole life
I’ll give my only light
Just to heal you
The things that we owe


gokväll mina hjärtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0