8 November


En händelserik helg,
En stor del av fredagen spenderade Elin faktiskt i hultsfred. Redigt jäkla segt, men nu har ju den där risk:1an, så körkortet är ju iallafall ett steg närmare nu. Men mormor syster som är gift med min körskolelärare gjorde ju iallafall dagen lite roligare. Jag ljuger ju inte då jag säger att hon pratar mest i hela sverige. Till och med mer än mig. Men kvällen blev iallafall roligare. Var på Big Bang och spelade bowling med Emmelie, Eric och Joacim. Trevligt får jag lov att säga, lite besviken över min bowlinginstats bara men jag ska passa på att säga grattis Eric som imponerade. Annars har helgen varit lung och behaglig.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0