Ge mig rätt väg!

Onsdag 26/8


Sovmorgon idag, våran första lektion börjar vid två, nästan så att man längtar faktiskt, har ändå ingenting att göra här hemma. Man går typ bara och väntar på att skolan ska börja :/ aha
Hur som helst så är vi iallafall träningslediga idag, ska bli redigt skönt faktiskt.

Ge mig rätt väg!

Det snurrar i min skalle, Är nått som beskriver mitt liv just nu.
Jag visste att det inte skulle bli lätt, men att det skulle vara så här svårt hade jag inte kunnat drömma om.
varför kan inte alla svaren finnas på ett papper´, som man kan ta fram och titta på när man undrar? varför kan det inte finnas någon som har alla svaren, någon som man kan ringa till och få vägledning. Det är inte lätt att välja rätt väg, när man inte vet vad man vill.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0