Onsdag 2/9

tjao,
Så var det onsdag igen, det är inte klokt var fort det går.
Det har varit en helt okej dag med lite lagom mycket skola.
Tyvärr känner jag mig lite hängig, lite ont i halsen och så där. Men det känns ändå som att det är på väg att bli bättre, jag hoppas på det iallafall. Hur som helst så har jag och min älskade syster bakat en blåbärspaj idag iallafall, otroligt god blev det! hah lite degig i mitten bara, men man kan ju inte få allt ;)
Måste passa på att säga att ett av mina hjärtan har lämnar sverige nu, för en veckas sol och på turkiets fina stränder. Jag hoppas att du/ni får en trevlig vecka, men jag saknar dig redan Felicia.


       
I'm lost without you
I'm lost if we're through
I wanna hold you tight
Wanna see your smile, closer than before
I'm lost without you
I'm lost if we're through
I wanna hold you tight
Wanna love you more, can't believe it's true.
I'm lost without you 

kärlek är dessa människor,



                   

Nu väntar sängen, morgonträning i morgon, hejsvejs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0