090928

¤
Cause' we are one unified
I feel love so strong
In your eyes
In your eyes
I am home
¤


Det blev en helt okej idag iallafall, trotts att den hade en rätt jobbig start. Att försova sig, inte hinna äta frukost och tvingas ta en buss som går alldeles förtidigt är kanske inte den perfekta starten på dagen, men men. Dagen förbättrades iallafall. Härliga människor i omgivningen får en alltid på gott humör, och det har jag verkligen. Idrott 07 är fylld av en massa härliga personligheter.
Efter skolan så fick det bli en liten sväng till kalmar (igen) känns inte som att jag gör så mycket annat än att åka dit.HAHA  idag hade jag sällskap av min kärra syster emmelie och fröken (svartbälte i shopping) nämligen sofie.
Hennes underbara mamma Annhelene, ska ha ett stort tack som har sått ut med oss idag, kan inte vara speciellt kul att stå och kolla på när tre virriga hönor springer runt och stressar tre timmar i varje affär.
Kalmar hade som vanligt mycket att erbjuda, och jag hittade äntligen min efterlängtade Jacka som jag letat efter i snart två månader, dessutom fanns det mycket annat fint, jag älskar verkligen detta mode, med koftor och stickade tröjor.




/elinödlund


Kommentarer
Postat av: sofie

hahhah vilken rolig dag :D

stackars mamma, men hon överlevde iallfall. jättefin jacka gull <3

2009-09-30 @ 21:25:47
URL: http://sofiemiamii.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jo jag lider med henne ;) haha

ja det var ju tur det iallafall

tack, hjärtat,

2009-10-03 @ 14:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0