Julmys

Måndagen efter julhelgen är nu här,
Jag får lova att säga att jag har haft en trevlig jul, men mycket god mat och härligt sällskap.
Julafton var ju nästan sagolik där upp iskogen, med alla snö som lös upp i mörkret.
Juldagen blev också en lyckad kväll tillslut. med så undrabara människor kan det inte bli annat. 

Jag fick fina julklappat även i år av mina nära och kära, Tack så mycket ni är underbara. 
En julklapp som blev extra uppskattad var det fina halsband som jag fick av Joacim, otroligt fint ! Nästan för fint för att använda utan livvakt, hah Tack Älskling.

För övrigt vill jag önska alla en God fortsättning och ett Gott Nytt År!


Det gäller att ta vara på det vackra man har!

puss


Kommentarer
Postat av: JULIA

vill passa på att säga desamma, gott nytt år! <3 saknar dig..

2009-12-29 @ 11:45:36
URL: http://juliaebba.blogg.se/
Postat av: Elin

du är också saknad vännen (L)

2009-12-29 @ 17:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0